
Kiedy pojawią się pierwsze wyniki z reklam na Facebooku?
Często zadajeсie nam to pytanie i za każdym razem odpowiedź jest taka sama – pierwsze wyniki można zobaczyć natychmiast, ale nie zawsze tak jest. Czasem grupa docelowa jest poprawnie zidentyfikowana od razu, po prostu trafisz na swojego klienta i łapiesz kontakt. Pierwsze rezultaty oczywiście zależą również od tego, czy reklamy na Facebooku były już wcześniej, […]

Jak pisać teksty w 2021 roku, żeby zajmowały topowe pozycje w wyszukiwarkach?
Copywriting jest często kojarzony z czymś niewymagającym zbyt dużego polotu i zbyt dużej wiedzy. Niestety są ku temu powody. Jeszcze 10 lat temu w ofertach pracy można było znaleźć ogłoszenia : “pisanie tekstów pod algorytmy”. Poważnie, tak było to ujęte w obowiązkach… Były to teksty bez większego znaczenia, ale spełniające określone standardy dla wyszukiwarek. Z […]

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
Nasi klienci często pytają, dlaczego proponujemy reklamę ich firmy na Facebooku? Oto kilka powodów dla których uważamy, że Facebook może być dla Twojej firmy najkorzystniejszą opcją: Możesz wybrać rodzaj reklamy, który Ci odpowiada Jeśli lubisz komunikować się z klientami za pośrednictwem Messengera, możesz dostosować reklamy do wiadomości, myśląc z wyprzedzeniem o pytaniach, które mogą zainteresować […]

Biznes w Internecie – Od czego zacząć?
Wcześniej można było usłyszeć od biznesmenów zdania typu „Moja firma nie jest związana z Internetem, mam własną bazę klientów itp.” i nawet było to postrzegane jako normalne. Teraz fakt, że nie ma Ciebie w Internecie, może zaskoczyć klientów i znacząco osłabić Twoją pozycję wśród konkurencji. Dla niektórych to się nawet może wyglądać podejrzane. Jesteś niemodny, […]

W maju 2021 Google wdroży aktualizację “Page Experience Signals”. Co to znaczy?
Ze strony użytkowników cieszymy się, że Google tak bardzo dba o wygodę, ale jako specjaliści od tworzenia stron jesteśmy zainteresowani tą informacją z innego powodu. Zostały nam 4 miesiące na uporządkowanie stron i przygotowanie ich na globalne zmiany Google ogłosił swoje plany w zeszłym roku i wszyscy zrozumieli, że zmiany będą duże, ponieważ w ciągu […]

A może zrobimy logo po prawej stronie? Psychologia klienta a nowe pomysły
Często chcesz za wszelką cenę wyróżniać się na tle konkurencji. Wymyślasz piękne animacje, dodajesz zakładki, grafiki, unikalne wkładki i nie tylko. Rezultat często nie przynosi widocznej satysfakcji, dlatego szykujesz nowy projekt, a strona jest podobna do choinki na gwiazdkę… Kiedyś dyrektor wezwał mnie do swojego gabinetu i powiedział radośnie, że wpadł na genialny pomysł, aby wyróżnić się na tle konkurencji: – […]

Jak zostać programistą JS do końca 2020 roku
JS jest niezwykle łatwy do zapoznania się i odporny na błędy, chociaż oczywiście ma swoje problemy. Ekosystem języka jest dobrze rozwinięty, więc jeśli czujesz się wystarczająco silny, możesz próbować pisać swoje programy, używając różnych narzędzi, aby uniknąć popularnych błędów. JavaScript jest obecnie jedynym dynamicznym językiem wysokiego poziomu dostępnym prawie wszędzie, w tym (i przede wszystkim) na stronach […]